istället för kurslitteraturen

Att krypa upp i soffan med en kopp te och något att läsa är så mysigt.
När jag inte orkar plugga bytera jag ut kursliteraturen
mot en bok eller blädrar i en tidning...

I lågstadieåldern var ”att bläddra i Ellos-katalogen minst en gång i timmen"
en dagligrutin för mig, och sen dess har jag letat  inspiration i olika tidingar.
Med åren har Ellos-katalogen dock bytts ut mot Elle och andra modemagasin
som jag omöjligt kan hålla mig ifrån under mina turer till mataffären.
Trots mina nuvarande prenumerationer på By Style och Sofies Mode
kunde jag inte mostå Lantlivs nya satsning "Pure" som är inriktiad på mode.
En vän berättade att hon trodde att jag skulle älska den, och hon hade helt rätt!

Mysiga  feel good-böcker är också något jag är otroligt förtjust i.
Jag gick till Myrorna här om dagen och hittade några pocket
för bara några kronor styck, älska återanvändning!

Håll om varandra i höstrusket vänner!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0