Första inlägget från mig

Det är alltså jag som är Louise, sandras lillasyster... Hejhej!
Framöver kommer ni få lära känna mig här på bloggen och det känns jätteroligt tycker jag.
i mina inlägg kommer ni få läsa om saker som gör mig glad,
det jag tycker om allra mest och som gör mig till den jag är…
bland Porslinskoppar, blommiga klänningar, mysiga filmer, långa fikastudner
och massa lycka tror jag att vi kommer få det alldeles förträffligt trevligt tillsammans!

 

Sandra och jag kommer även tillsammans påbörja ett jätteroligt projekt snart,                                                   vi berätta mer om det snarast… spännande!

Håll om varandra så länge!  /L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0