tjejen där.

Det är otroligt hur många bloggare som idag hittar sina läsare,
eller kanske snarare vilka bloggare som hittar läsare.
Jag blir ledsen när jag ser vilka ord det är unga människor låter sig påverkas av.
Så mycket tjat om ingenting och framförallt skitsncka om andra bloggare.
Jag önskar så att människor kunde förstå vilken makt det har.
Har man en blogg som läses av flera tusen peroner varje dag,
varför väljer man då inte att skriva om någonting vettigt?
Du kanske tycker att jag bara borde låta bli att bry mig, för jag måste inte läsa bloggarna om jag inte vill.
Och det är jättesant och jag vill verkligen inte läsa bloggarna och gör det därför sällan.
Men jag tror att det finns så många fler som inte vill läsa dem men som inta kan låta bli.
Jag tror att det genom detta bloggande sprids någon slags form av epedemi.
Men du måste inte se ut som tjejen där, du måste inte tycka som tjejen där, du måste inte prata som tjejen där, du måste inte tycka om samma saker som tjejen där, du måste inte vara tjejen där!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0