baby, låt oss få ha det så.



Baby, med dig kan jag ha tråkigt
Vi kan vara loja och låta bli att skoja
Baby, med dig kan jag ha tradigt
Vi har suttit tysta och ändå blivigt kyssta

Vi har sagt miljoner ord
Vi har ätit vid hundratals borde
Vi har smitigt ut från festerna fast vi själva bjudit gästerna
Vi har delar en citronil och kastat pil


Baby, med dig kan jag ha tråkigt
Vi kan sitta stilla om vi skulle villa
Baby, med dig kan jag ha leda
Vi kan knäcka nötter hemma på en fredag


Vi har hållit varandra i händerna
Vi har krupit hem på tänderna
Vi har badat i sjöar som varit för kalla
Vi har frusit och blivigt förkyldas av alla

Vi passar på att va två

Baby, men dig kan jag ha vemod
Det får va enahanda vi har ju varandra
Baby, med dig kan jag ha tråkigt
Vi har suttit tysta och ändå blivigt kyssta

Baby, låt oss få ha det så



/ Svante Thuresson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0