alias.

Klockan är sent och jag ser konståkning,
enligt mig den mest spännande sporten att följa under OS.
Dock är jag ingen överentusiasm som sitter uppe vareviga natt
men efter en fin kväll med vänner och Alias blev jag sittande kvar i soffan. 
Alias som för övrigt är det roligaste spelet i världen, helt på riktigt.
Det går inte att jämföra med andra ordspel, och nej det är verkligen inte samma sak som pratmakarna!!
Alias är kanske ett av de bästa tidsfördriv man i goda vänners lag kan ägna sig åt en kväll som denna.
Sedan måste jag även tillägga att snön som faller ute är vacker,
det är otroligt hur man kan se unika mönster i varje liten snöflinga,
och det gör att jag för studen glömmer bort min längtan efter vår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0