080914

underbar dag idag
riktigt söndagsväder, kallt och klart med sol
sov lagom länge
efter grötfrukost med vänneravsnitt åkte jag och Erik ner på stan
inhandlade kalendrar och bullformar
åt gott på Bredbar för att fira våra två och ett halvt år
mysigt
kunde sitta ute och njuta av hösten :)
nu har vi åkt ut till Kävesta
Erik repar så jag sitter här
ska försöka börja läsa nya boken
sedan måste jag skriva loggar på övriga böcker samt två reflektioner
just nu ser det ljust ut, för dagen har varit den bästa på länge
 
 


Kommentarer
Postat av: MiaLouise

Hej Sandra :) Svarar på ditt inlägg här,. Ja, bor i Nässjö nu och har nog aldrig varit mer nöjd faktiskt! Känns hur bra som helst. Närmare alla vänner och pojkvän vilket är riktig lyx :) Du bor i Örebro eller? Vad är det du gör där uppe? :) Varit lite nyfiken ett tag men inte frågat. Fråga mig inte varför (A) kram.

2008-09-14 @ 21:18:26
Postat av: kulis

åhhh sandra:) så roligt att höra från dig! och det glädjer mig att du har det bra! och jag saknar dig också! du är mys och jag hoppas vi ses snart igen:) hälsa erikponken. kramar dig!

2008-09-15 @ 04:56:36
URL: http://shookaware.blogg.se/
Postat av: MiaLouise

Jaha, vad kul! :) Är det en lång utbildning? Bor du själv, eller med pojkvännen? :) Jadu, min är en härligt bra människa som jag känt i snart två år. Det tog slut mellan mig och Thom för ett litet tag sen och there he was :P Det bara blev så, men jösses vad lycklig jag är (A)

2008-09-15 @ 10:57:38
Postat av: Mats

Hej!

Ramlade in på din blogg idag. Hoppas att ni har det underbart i Örebro, du och Erik. Tvåsamhet är något fantastiskt och det blir bara bättre med åren. Lita på en som vet...

Lillasyster sköter sig med den äran. Hör av dig någon gång.

Kram till er båda!

/Mats

2008-09-16 @ 23:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0