080905

nu har jag gått tre veckor i nya skolan
det fungerar bra
skönt nu när det börjar komma igång på riktigt
jag längtar dock efter att få åka hem några dagar i slutet av månaden
barnvälsignelse för Theo och förhoppningsvis hinner jag träffa lite folk
pappa och Lollo kommer på onsdag :)
då väntar konsert med Kirk vilket vi verkligen ser fram emot
helgen är ganska soft
hoppas på att bilen börjar fungera så att jag och Erik kan åka till IKEA imorgon
vännen Jacob är här för lektioner på öms så han bor här några dagar
det är bra för han är trevligtrevlig
lite ledsen över att inte kunna vara med på klassfelsten ikväll
men sådant är väl livet när man helt plötsligt flyttat hemifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0