080903

hej kära ni
självstudier idag, härligt
sitter ute hos Erik
han har lektioner hela dagen men hoppas på att få träffas en sväng innan jag far
de senaste dagarna har varit sega
jag har varit sjuk men mår bättre nu
konstigt hur otroligt trött man kan bli
har sovit multum de senaste två dygnen känns det som 
en sak, bland flera, som är bra är att jag det kommande året kommer få läsa en massa böcker
det ser jag fram emot
i vanliga fall brukar man inte hinna med det
men nu är det meningen att jag ska läsa så just nu gläder jag mig över det

Kommentarer
Postat av: anna

så var det ja! hur lång är den?

förstår att det känns konstigt, själv har jag ju inte börjat skolan alls. DET känns konstigt! mm, klassfesten blir nog bra!! hoppas bara att många kan komma, det är ju en hel del utflugna!

i mitt liv? jaa, en hel massa saker. vet inte riktigt vad jag ska skriva. men jag jobbar en massa, och planerar att åka till kull i vår! :)

2008-09-04 @ 19:46:58
URL: http://kioawa.blogg.se/
Postat av: Benita

Svar: Tack sötnöt!

2008-09-05 @ 16:41:28
URL: http://syskonbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0