080328

ny dag och jag har fortfarande inte tagit tag i allt skolarbetet
kom på idag att vi har ytterligare ett arbete tills på tisdag
religion vilket jag egentligen tycker är riktigt roligt
men det är så mycket nu att jag inte vet vart jag ska börja
detta trots att jag igår påstod att jag gjort mig av med mycket redan
det var tydligen bara vad jag försökte innbilla mig själv
så kvällen kommer ägnas åt plugg
kanske att jag kan unna mig så ska det låta i bakrunden
tv-kvällen som även bjuder på Let´s dance final
men då detta program aldrig fångat min uppmärksamhet ser jag det  inte som någon större förlust
att behöva spendera tiden på annat alltså
men mest av allt vill jag bara att denna dagen ska ta slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0