080327

jag har inte skrivit på massor av dagar
projektarbetet är över och en mycket annat skolarbete är avklarat
varit i härnösand några välbehövda dagar
igår på vägen hem hämtade vi upp syster elin i Örebro
kärt återseende efter hennes sju månader i Kina
idag har jag mest plockat och tänkt på sommaren
ordnar sig nog med lite mer jobb
jag och Ida har dock nio spelningar nu
och för övrigt informerade just Ida mig idag om att Kirk Frankling kommer till Sverige i höst
helt galet
till Örebro till på köpet
där har jag även förhoppningsvis fixat en lägenhet
inte säkert men hoppashoppas
om det nu är där jag kommer hamna
jag blir galen på att man inte kan få veta tidigare vad som kommer hända framöver
Erik är i Växsjö nu
det är nära och innan idag åkte han igenom Vrigstad
den vetskapen gör att jag om möjligt längtar ännuännu mer
snart måste han verkligen komma hem igen

det är svårt och jag önskar jag kunde förklara
det sista jag vill är att fastna i allt det här
jag behöver ord nu mer än någonsin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0