080120

har varit de bästa dagarna på väldigt länge
erik har varit hemma
och vi har mest bara gjort det som kommit oss för
ida och jag spelade dock i vetlanda idag
men det var bara roligt
och imorgon ska vi hem till carro för projektprat innan vi åker för att spela in
   erik åker till tyskland imorgon
jag hoppas på massa bra dagar för honom och alla andra där
kanske kan ta mig till stockholm om två veckor
hoppas på det för det är långa stunder till eriks nästa ledighet
   jag börjar inse att det snart är sommar
även om det nästan är ett helt halvår kvar 
men allt går så snabbt
ett halvår är helt enkelt inte speciellt lång tid

alltid

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min GRYMMA tävling, det enda du behöver göra är att skriva en kommentar och din skostorlek! :)

2008-01-20 @ 19:19:17
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0