080812

det känns konstigt att sommaren redan är slut
närmast har jag varit i Gullbranna
det är underligt hur platser kan påverka så
men det var bra, otroligt bra
efter det for jag och Erik till min nya lägenhet
på vägen dit insåg jag vad långt bort jag ska flytta
lägenheten var dock över förväntan och lite av all oro i mig försvann
hur året än blir får jag i alla fall bo fint
är hemma i Sävsjö nu några dagar
vill träffa så många
känns som tiden rinner iväg
blir lite galen över att inte kunna ha kontroll över vad som kommer ske framöver

Kommentarer
Postat av: Benita

Svar: Klart jag kan göra det =)

Just nu har jag 2 före att göra klart!

Kram

2008-08-13 @ 13:44:20
URL: http://syskonbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0