valsen till mig

vaknade 18.45 av vad jag trode var väckarklockan men som var Vilhelm som ringde
klockan hade slutat ringa för länge sedan utan att jag vaknat
det händer aldrig annars
ja så hela denna dagen verkar börja tokigt
men jag tror inte att det behöver vara negatvit
min mage är sne
det har den varit ända sedan i onsdags kväll
alla rep i skolan gör mig trött och jag glömmer bort saker
så nu ska jag vända de faktum att jag missat bussen till någonting gott
jag har nämligen massor av religion att göra
sedan åker man til vetlanda trots allt
för vi har rephelg med klassen
så kommer Erik hem ikväll
liten stund hoppas jag på att få se honom ikväll
för övrigt är inte helgen vad den kunde varit
men det blir nog bra ändå
kanske till och med bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0