jag har drömt

idag har då varit en bra dag
igår var det göteborg med folk från klassen
utbildningsmässa + mer
imorgon kommer erik hem och då blir jag glad
för övrigt har jag blivigt förkyld
dumt för jag är på sånghumör igen
morgondagens skoldag känns seg
och helst vill jag bara vara hemma  
dricka kaffe och fixa
allting rullar på och snart är det andra tider
jag längtar till annan-dag-jul och så vidare
snartsnart blir saker ljusare
och jag tror jag vet det
ändå är det tråkigt ibland
men jag tycker om mina vänner
jag ska lära mig att verkligen förstå det

Kommentarer
Postat av: Vilhelm

Du är bra Sandra! Vi får dricka kaffe på måndag! :) Efter fredag nästa vecka ska jag bjuda dig typ varje dag en vecka. Men det får bli en hemlighet. :)

2007-09-07 @ 20:39:21
URL: http://fransvilhelm.blogspot.com
Postat av: Em

På tisdag tycker jag vi kan leka? Om du kan? :)

2007-09-09 @ 17:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0