vad det är bra att jag har Dig

musikalen är slut
det känns konstigt på nåt vis
det har tagit i preincip all tid och kraft de senaste  8 veckorna och nu är det bara slut
men det är skönt också
veckan var underbart rolig fast slitig
12 föreställningar mer eller mindre lyckade
gårdagens 2 sista var dock helt galet roliga
på kvällen hade vi klassfest hos lärare carro med hennes familj
det var den bästa stunden sedan jag vet inte när
helt jättebra helt enkelt
och carro sjöng och de var liksom bara helt enkelt det jag behövde
imorgon kommer erik hem
det längtar vi till
jag försöker fördriva tiden fram till dess med så mycket bra saker som möjligt
kommit en bit på religionen det känns skönt
min hals har dock blivigt sjuk
lagom till lovet
men det kunnde jag förutsagt för länge sedan
får se hur kvällen blir
egentligen vill jag bara kolla på vänner och dricka te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0