...

idag på väg hem från skolan fick jag en ideen om att gå värsta långa skogspromenaden
tankarna försvann dock ganska dirket efter att jag rivit upp mitt finger på  rosenbusken vid vår altan
det kanske inte låter som om det borde vara så farligt egentligen men det började blöda gärnet
jag hade inga nycklar med mig och pappa var inte hemma
efter en stund insåg jag att jag inte kunde sitta där och vänta
gick till Britt och Bo i huset mittemot
dom hjälpte mig med fingret sedan fick jag vrålfika
dom höll på att baka
båda två 
det var gulligt dom är fina
så nu har jag ont i fingret somsagt
egnetligen brukar jag verkligen aldrig skriva om sådant här 
men jag liksom ville

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0