I need You

veckan som gått har varit bra
jag har bott hos Erik ganska mycket eftersom övriga här hemma är bortresta
midsommar var regnig som vanligt
men det gjorde ingenting
filmkväll och mys
idag har varit ganska segt
skulle åkt till nyhem men det blev aldrig av att bussarna gick
jag har istället roat mig med att greja med Eriks tack-kort
så mycket mer har inte hänt
på onsdag har jag och Ida första spelningen för i sommar
hoppas på att det går vägen
roligt ska det bli
imorgon ska jag försöka vila lite
det är sommarlov men känns inte som så
men Erik har gjort de senaste dagarna massa underbara

            



Kommentarer
Postat av: Marie

Sötnosar ;)

2007-06-26 @ 08:02:20
Postat av: Vilhelm

Ni är roliga! :) Söta med. Typ. Och jag finns på fransvilhelm.blogspot.com igen.. :)

2007-07-11 @ 11:49:11
URL: http://fransvilhelm.blogspot.com
Postat av: Stéphanie

Ni är ju så söta!

2007-07-31 @ 20:23:01
URL: http://stephaniesz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0