waiting on the sun

veckan som gått har varit bra
erik har äntligen fått semester
dagarna har ägnats åt allt möjligt
jag har blandannat utrotat vår trädgård från någon konstig vassväxt
någon som bott här förut tyckte nog att det var fint
jag tyckte det var fult
har träffat alfred och det var bra
jag tycker inte om sommarens isolering från omvärden
men igår träffade jag även emelie och jonna och helena
så jag är glad idag fast jag är ensam hemma
i lördags var den bästa dagen på länge
var ute med båten nästan hela dagen
och solen sken och himelen var blå
jag älskar Erik <3
idag har jag plockat vinbär
någon annan dag ska jag göra saft av dom
måste städa och packa nu innan jag och ida ska iväg och spela
imorgon åker bilen till härnösand...
 


Kommentarer
Postat av: Vilhelm

Waiting FOR the sun? ;) Du är bra Sandra! Skriv mer blogg! :)

2007-07-16 @ 13:19:50
URL: http://fransvilhelm.blogspot.com
Postat av: Sandra

de ska vara on.. låttitel av sixpence Non the Richer..

2007-07-16 @ 14:04:51
Postat av: Vilhelm

Sorry! Fast det heter ju for eg. :P
Ni var grymma igår! :)
Far min och jag konstaterade att vi fick ut mer av eran konsert igår än vad vi vanligtvis får ut av ett söndagsmöte. Känn er stolta! :) ;)

2007-07-17 @ 17:00:25
URL: http://fransvilhelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0