Lesser Things

idag va de tenta på skolan men jag fick inte sjunga :/
jag får aldrig sjunga känns det som
och allt kommer hända veckan innan sportlovet
men jag ska bli duktig och idag har jag läst massa sidor KuHi
imorgon vet jag inte vad som händer
det känns tråkigt på nåt sätt
men idag när jag åkte bussen hem så blev jag glad
för det är snö ute och luften är kall
och vi åkte över Torset
jag ler alltid för mig själv då
för det är vackert där

men jag saknar att inte kunna vara med dig
jag vet att det kanske är egoistiskt
men jag skulle gråta om jag inte visste att tiden ligger framför

Kommentarer
Postat av: Vilhelm

Du är bäst! :)

2007-01-26 @ 13:47:39
Postat av: alfred

jag har också tänkt bli bra faktiskt. fast jag lyckas aldrig. meen. du gör mig glad, så du vet.

2007-01-26 @ 17:22:41
URL: http://bagarberit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0