take this voice

jag är i eksjö för innan idag var jag hos sjukgymnasten
det gick bra och jag behöver inte komma dit mer på ett tag nu
det är skönt att alla vistelser överallt börjar avta
i skolan idag var det dansdag
vi spelade
det kunde varit roligare
nu har jag och alfred ätit tacos
jag vill sjungasjungasjunga och imorgon är det sista dagen i skolan på ganska länge
det blir skönt att åka hem till mormor
jag längtar efter att få dricka kaffe hos henne när jag vill
och det är den 4 idag
det gör mig glad inuti för jag vet att det är vi
alltid
puss till erik för han är söt


Kommentarer
Postat av: bänita

Hey stumpan, allt bra med dej? :-)

2007-04-09 @ 13:24:16
URL: http://aldrigramlaner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0